Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
sobota, 1 września 2012

❣ Kolorowe włosy ❣ Jak uzyskać taki efekt?





Początki...
Przed całym zabiegiem farbowania należy sobie zadać pytanie czy faktycznie tego chcemy, czy jesteśmy gotowi na taki krok!? Nie wszyscy ludzie akceptują takie typu "wybryki". Mogą pojawić się dziwne czy negatywne komentarze w naszym kierunku.
Farbowanie bardzo niszczy końcówki i wysusza włosy i bywa, że kolor, który uzyskaliśmy nam nie pasuje, lub po prostu źle się w nim czujemy.


Aktualnie istnieje szeroka paleta kolorowych farb do włosów. Począwszy od normalnych kolorów, po pastelowe, świecące w ciemności, jednodniowe, pół-trwałe i trwałe.
W zwykłych sklepach ciężko jest spotkać farbę w jakimkolwiek "dziwnym" kolorze (są tylko te zwykłe: czarne,czerwone, brązowe czy blond w różnych odcieniach), jednak internet jest wręcz przesiąknięty w rozmaite kolory do włosów.



Żeby kolor był intensywny najlepiej jest włosy rozjaśnić (choć niektóre kolory wychodzą też na brązach, ale o tym później)! Tylko nie polecam nakładania rozjaśniacza na czarne lub ciemno brązowe włosy, gdyż w rezultacie skończycie z kurczakowym żółtym. Wtedy najlepiej jest nałożyć kolor od razu, żeby nie było widać tego żółtego, lub rozjaśnić włosy raz jeszcze (rozjaśnianie niszczy włosy; dobrze jest po farbowaniu podciąć końcówki włosów by się nie rozdwajały. Koniecznie używajcie odżywek do włosów po farbowaniu!).




Kolorem który wyjdzie nam na włosach ciemnych bez rozjaśniania jest kolor czerwony (lecz nie będzie aż tak intensywny jak na blondzie)! Łatwo go dostać w zwykłym markecie (polecam Palette Kolor XXL firmy Schwarzkopf).

Nie musicie też farbować całych włosów! Bardzo fajnie wyglądają kolorowe końcówki czy kolory mieszane. Spotkałam się z osobami, które mają włosy w kolorze skittlesów ^^.


Jak zachować intensywny kolor włosów??

Jak już dojdziecie do upragnionego koloru i chcielibyście go zachować na dłużej to istnieje kilka sposobów, które znam i sama testowałam.

Sposoby kosmetyczne:
- Gliss Kur - Szampon do włosów farbowanych - kolor zostaje zachowany na dłużej a włosy są dodatkowo sprężyste i dobrze się rozczesują, wygładza powierzchnię włosa, widoczne są piękne odblaski, Cena – 8-10 zł za 250 ml,
- Joanna Naturia - Szampon mak i bawełna do włosów farbowanych, włosy dobrze nawilżone i miękkie, nie obciąża końcówek, 3,5 – 5 zł za 200 ml, świetna przestępna cena, produkt polskiej marki,
- Garnier - Fructis color resist szampon wzmacniający do włosów farbowanych, Cena - 8-10 zł za 250 ml,

Sposoby "na wariata" ;)
- Dzień po farbowaniu, nałożyć na włosy rozjaśniacz (dosłownie na kilka krótkich minut!!!) - Kolor będzie mniej intensywny, pastelowy, kolor niebieski może zamienić się w zielony lub morski, ale powstrzymuje to wypłukiwanie koloru, gdyż rozjaśniacz zamyka kolor w strukturze włosa,
- Troszkę śmierdząco, ale z efektem - OCET - pomaga zachować kolor na dłużej, ułatwia rozczesywanie i dodaje blasku (2 łyżki stołowe na litr chłodnej przegotowanej wody). SERIO! :D


Tego unikaj…
Jak każde włosy, także włosy farbowane bywają kapryśne i pewnych rzeczy nie lubią. Strzeż się przede wszystkim kosmetyków przeciwłupieżowych, preparatów do włosów przetłuszczających się, które nie zawierają żadnego składnika ochronnego zapobiegającego wypłukiwaniu się koloru. Najtrudniej jest utrzymać na włosach odcienie czerwieni, fioletu i rudego.


38 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na wpis na blogu! Brawa za kreatywność :)

    Z ogromną przyjemnością chciałbym zaprosić Cię do odwiedzin mojego bloga. Jeżeli interesujesz się podróżowaniem, fotografią to uważam że znajdziesz tam coś dla siebie :) Ostatni post jest o tym jak nie wydać ani złotówki, nocując w każdym miejscu na Świecie, gdzie tylko chcesz! Jeżeli masz ochotę, zapraszam serdecznie :

    www.lipoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :D :0
    JA sobie zrobiłam teraz czerwone końcówki hi hi
    chociaż było ciężko bo były one bardzo ciemne :D
    post super!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam bardzo, ale z Joanny jest kolor różowy ... może nie taki oczojebny, ale jest i myślę, że jeśli rozjaśniłoby się włosy do jaśniutkiego blondu lub bieli to wtedy wyszedłby cudowny róż :D
    moja grzywka miała wszystkie odcienie tęczy, jak mogłam tak schrzanić grzywke! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Joanna/Naturia ma w swojej palecie "róż" (soczysta malina), ale z własnego doświadczenia wiem, że farba ta spłukuje się bardzo szybko i zostawia złotawy odrost ( co dla mnie nie jest zbyt ładnym zjawiskiem ). Ponadto nie radzę rozjaśniać włosów, aby otrzymać po tej farbie "cudowny róż" ponieważ po tygodniu włosy robią się pomarańczowe i trzeba je bardzo często odświeżać.

      Usuń
  4. chodzi o to, że piszesz 7 prawd o sobie :D nie chciało mi się wszystkich wypisywać, żeby napisali te 7 zdań, to stwierdziłam, że kto chce to może napisać i że ja niby otagowalam :D nooo:D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Alex to wybacz, ale jeszcze różowego z Joanny nie widziałam xd (może u mnie sklepy są takie ubogie)
    I fajna miałaś grzywkę xd ja też chciałam mieć włosy kolorowe ale jednak nie miałam aż takiej odwagi bo to zrobić. Może w Japonii tak, ale nie w Polsce.
    ahaaa lol. To co do tych prawd.. też nie lubię sów ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za rady ^^
    Ja niestety sobie w najbliższym czasie n8ie przefarbuję włosów, bo by mnie ze szkoły wyrzucili :P Ale może w przyszłe wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za rok robię się na niebiesko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robię sobie fioletowe włosy ale szamponetką bo mam delikatne. W sumie i tak wiem że nawet takich farb nie ma. Fotki są extraśne i wiele dziewczyn wygląda świetnie z takimi experymentami na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaach, mam słabość do niebieskich włosów :3 U mnie w mieście czasem widuję taką dziewczynę z niebieskimi ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zamiar w przyszłe wakacje pofarbować się na jakiś kolor... Tylko nie wiem jeszcze na jaki xD

    OdpowiedzUsuń
  11. moim marzeniem są różowe włosy, ale nie wiem czy się ono kiedyś spełni, gdyż mam słabe i wypadające włosy :( nigdy jeszcze nie farbowałam, nie mówiąc już o rozjaśnianiu. Boję się że moje krótkie włosy staną się jeszcze krótsze i rzadsze

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, cudowny blog, bardzo pomocny wpis, dziękuję, chętnie skorzystam =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  13. Krótko : Farbowałabym (^^)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kyaa >.< Takie włosy są przecudowne *.*! Chciałabym mieć wielokolorowe, fioletowe, albo niebieskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis, przyda się w szczególności że chce sobie zrobić właśnie pastelowo-fioletowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę chciałabym zrobić sobie takie włosy, ale będę musiała trochę poczekać, bo by mnie nauczyciele wyklęli XDDD
    Jednak od jakiegoś czasu prześladuje mnie pomysł na przefarbowanie włosów na kolor czerwony lub niebieski, ale boję się, że nic nie wyjdzie. Próbowałam raz szamponetką na czerwono (użyłam nawet dwóch), a i tak nie było widać :P
    Mam ciemnobrązowe włosy i nie wyjdzie na nich prawie żaden kolor :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpis wprawdzie stary, ale chciałam tylko zauważyć, że istnieją. W każdym razie spotkałam się z niebieską farbą do włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obecnie istnieje fioletowa farba do włosów z L'Oreal Paris, którą zakupiłam ostatnio w rossie - a nawet dwie :D, i tylko czekają na farbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam farbować włosy :)
    Również mogę się pochwalić iż nosiłam takie kolory jak niebieski, zielony, czerwony, fioletowy i różowy.

    Na czas obecny czekam aż całkowicie zejdzie mi zieleń i tak jakoś pod koniec lipca wybieram się na podcięcie, farbowanie odrostów ponieważ wyczekuje niecierpliwie aż będę mogła poszczycić się białymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój jest dla mnie bardzo przydatny. Lubię tu wchodzić ^^ obserwuję i liczę na to samo :3
    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie pozytywny blog! ;D
    A włosy też kurcze muszę sobie takie zrobić,choć mnie wszyscy zabiją,no ale przynajmniej umrę w cudnym kolorku ;D
    Przy okazji zapraszam na odrobine słodkiego XD http://uleczkibabeczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No, to teraz trzeba tylko mojej siostrze pokazać tego bloga i będzie zachwycona (zwłaszcza poradami co do wyglądu xD). A ja mam taką dobrą szkołę, że można mieć tęczowe włosy, a nikt cię za to nie wyrzuci ^^. Mam zamiar sobie zrobić zielone końcówki ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem fryzjerką i szukam osób właśnie do takich kolorowych koloryzacji :D chętne piszcie na katarzyna1689@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. czy na brązowych włosach wyjdzie mi kolor atlantik blue albo fioletowe???

    OdpowiedzUsuń
  25. jak nie chcecie niszczyć włosów jak macie blond kupcie olejek różany i tym sie zafarbujcie .To kosztuje około 6 zł.
    Zapraszam na mojego bloga :friends-and-you2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio widziałam masę trwałych kolorowych farb na ebay'u ale nigdzie nie pisze jak długo się trzymają, więc to trochę wątpliwe, szczególnie że nic o nich na pl stronach nie znalazłam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć planuje sobie zafarbować włosy na ciemną zieleń :) Ile taki kolor trzema ?.


    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. :)
    Moj naturalny kolor wlosow to jasny brąz, z racji ze rozpoczely sie wakacje chce pofarbowac sobie wlosy na kolor jasny fioletowy :3 pytanie moje brzmi Czy konieczne jest rozjasnienie wlosow do koloru bialego? Czytalam o tym w internecie czasem pisza tylko ze trzeba rozjasnic na jasny bląd :/ mam nadzieje ze pomozecie

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym się dowiedzieć czy byłyby osoby zainteresowane nabyciem trwalszych (3-6 mieś) produktów do koloryzacji włosów w pl ? ponad 30 kolorów pełnych i transparentnych oraz zmywalnych do robienia kolorowych pasemek ?

    OdpowiedzUsuń
  30. gdzie kupic takie farby? ja chce zieloną! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najprostsze, nieniszczące włosów rozwiązanie- peruka. Ale taka dobra peruka a nie z allegro za 20zł XD

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak chcesz niebieskie to polecam ci z venity Tredny Cream taki fajny toner ja nim farbuję

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...