Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
poniedziałek, 17 września 2012

Prywatnie i bez tajemnic (^_^) ...


... Czyli co byście chcieli o mnie wiedzieć?

Wyniki ankiety mnie stanowczo zaskakują, bo nie spodziewałam się, że będziecie chcieli wiedzieć coś więcej o mnie :). Raczej myślałam, że będzie to ostatnie, a tu taka niespodzianka :P.
Mimo, że ankieta się jeszcze nie skończyła, to chciałabym zebrać kilka pytań od was.



Co dokładnie chcielibyście się o mnie dowiedzieć?
Pytajcie o co chcecie! Odpowiem na każde, nawet te najbardziej zwariowane pytania :3
(Ale bez przesady jeśli chodzi o niektóre tematy:P)

17 komentarzy:

  1. od kiedy interesujesz się Azją? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. @Alex dobre pytanie! Dziękuję. Na pewno na nie odpowiem :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy próbowałaś być kiedyś jakąś z subktultur(mam na myśli Lolita,Dcora,Gyaru,ulzzang)?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie na przykład interesują studia, czy np. studiujesz/ukończyłaś japonistykę albo koreanistykę i skąd u Ciebie się wzięło to zamiłowanie Azją :p

    OdpowiedzUsuń
  5. JA poproszę o Twoje zdjęcie aktualne ;) ;D
    hmmm co bym jeszcze chciała wiedzieć;P??
    Tak naprawdę to to jest bardzo trudne pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również aktualne zdjęcie,
    czy inspirujesz się jakimś konkretnym stylem,
    oraz jakiej muzyki słuchasz (^w^ )

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, to ja sobie poczytam te pytanie, bo też rozważam takiego posta XD
    A co do pytania to mogłabyś napisać np. czym poza Azją się interesujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. @Viki trafne pytanie, postaram się na nie zwięźle odpowiedzieć :)

    @Aoi hehe no na tak starą nie wyglądam :P. Ale wszystko się okaże jak odpowiem na to pytanie! Dziekuję!

    @MagdalenaB zrobię kilka zdjęć i na pewno je tutaj wrzucę ;)

    @☆ Miyako The Strange ☆ Dzięki za zapytanie mnie o muzykę^^ Jest to jeden z moich ulubionych tematów. Na 100% się pojawi :3

    @Lora korzystaj ;) Również powinnaś zrobić takiego posta, w którym pokazujesz siebie.
    I mądre pytanie też mi zadałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzisz.... powoli sie udało :) blog zyskał popularnośc, ludzie chcą Cie lepiej poznać....
    oby tak dalej :*
    może poznasz wiecej dobrych kumpli, podobnie jak na MS :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anka jaka tam popularność. Robię to dla przyjemności, ale jest to miłe jak choć i garstka ludzi cię słucha :3

    OdpowiedzUsuń
  11. no tak... ale skoro ludzie chcą Cie poznać to już jest cos wiecej ;)
    bynajmniej gratulacje i oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak na dobrą sprawę nie wiem, jak wyglądasz, bo chyba nie widziałam Twoich zdjęć :p Ale zainteresowało mnie to, bo w profilu masz, że uczysz japońskiego i koreańskiego. I stąd moje pytanie :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym zapytała: skąd tak dużo wiesz o gramatyce i ogółem języku Jap i Kor - też o studiach co, kiedy i jak studiowałaś. Jaką muzykę lubisz(wykonawca/gatunek) jaki preferujesz styl ubioru z Azji i why i jaka gwiazda cię jara i też czemu(za co itp) ^^? I może coś od siebie inwencja twórcza itp ^^ Co nam na szybko do głów nie przyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cute chibi ^^

    http://emi-doll.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. zostałaś nominowana

    http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-moj-blog-otrzyma-az.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś wyróżniona ^^
    http://loralook.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądasz anime/ czytasz mangę ?
    I jakie/jaka jest Twoja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...