Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
niedziela, 23 września 2012

Recenzja: La Riche White Toner


W mojej głowie jest pełno pomysłów. Czasem dzikie i szalone,a czasem całkiem normalne.
Ten pomysł do normalnych nie należy (^.^).
Otóż, wymyśliłam sobie, że chciałabym mieć białe włosy!

Na początku z włosów brązowych rozjaśniłam je do blondu.
Lecz, żeby uzyskać biały kolor potrzeba innych specyfików i tak też znalazłam:

LA RICHE WHITE TONER


Dokładnie opisuję go w filmiku poniżej.



> Moje włosy na filmiku wyglądają żółto przez efekt vintage <

No cóż.. Będę próbować dalej.
Opowiem wam o każdym kosmetyku, który użyłam w celu wybielania włosów.
Jak macie jakieś pytania dotyczące wybielania, czy ogólnie koloryzacji włosów to śmiało ;)

I znów się stresowałam hehe (^_^).
Było to kręcone w ten sam dzień co poprzedni filmik,
na którym odpowiadałam na wasze pytania.
Mam nadzieję, że następne już będą lepsze.

16 komentarzy:

  1. You have it ideas ;d I wait for effect :D Greetings!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx ^^
      I'll let you know when I'll finally get the white hair colour ;)

      Usuń
  2. Białe włosy są super ale mnie one nie będą pasować;(
    Jak widzę rozkręcasz się kameralnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ;) W sumie jest coraz lepiej. Ma mi to pomóc rozmawiać z ludźmi i poprawić pewność siebie.

      Usuń
  3. Ahhh, nie czytając tytułu zobaczyłam Seto Koji na obrazku i już myślałam, że o dramach będzie T_T
    Ale swoją drogą, uwielbiam białe włosy. Też dążyłam do bieli, ale nie na całych włosach. Miałam rozjaśniony cały spód włosów i to chciałam pofarbować na biało jeszcze. Ale zrezygnowałam, bo koleżanka zrobiła sobie dokładnie takie samo rozjaśnienie i stwierdziłam, że sobie podaruję xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz T.T
      Ja za bardzo dram nie oglądam (tylko te które poleca Lora, lub kilka innych) ale jakość ten gość nie zapadł mi w pamięć. Wzięłam jego zdjęcie bo miał białe włosy co mi do tematu pasowało :P
      Tobie bardzo ładnie jest w ciemnych!
      W sumie ci zazdroszczę, bo wyglądasz Azjatycko :3

      Usuń
    2. Na zdjęciach chyba, chociaż też jakoś tak średnio udolnie xD Ale dziękuję, to dla mnie komplement ^^
      Co do włosów, to ja teraz postawiłam na czerwień. Na razie mam resztę czarnego a na odrostach i rozjaśnionych włosach ładnie mi czerwony wychodzi, ale dążę do wściekłej czerwieni na całych włosach xD

      Usuń
  4. Ja i białe włosy hmm...to nie byłoby chyba dobre połączenie...
    Ale na tobie jak najbardziej, próbuj do upadłego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Będę próbować i dawać znać na blogu jak mi idzie ;)

      Usuń
  5. cudny makijaz :D ja w bialych wlosach wygladalabym zle, mialam blond grzywke i nie byla jakas super ... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja źle wyglądam w ciemnych, ale blond mi pasuje. Jadnak mi już się znudził i postanowiłam włosy wybielić ;)
      Co do makijażu to jakaś taka moja inwencja twórcza. Postaram się zrobić tutorial do niego.

      Usuń
  6. Ja napewno w przyszłości będę
    chciała uzyskać baby pink...
    Bo już miałam 3/4 włosów
    pofarbowane na... flamingo pink?
    hihi (^_^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jasno różowe już miałam :P
      Wybrałam białe, ponieważ chcę iść do pracy, a nikt w Polsce nie zatrudni mnie w kolorowych włosach. Niestety takie są uprzedzenia. Ale może kiedyś wrócę do kolorów ;)
      Powodzenia w uzyskiwaniu różowego na włosach! Daj znać jak ci wyjdzie jak już je zrobisz (^_-)/

      Usuń
  7. hah i tak fajnie. Ładnie ci w białych włoskach - ae seryjnie myślałam że hmmm no masz odrosty X.x - sorrki ale no tak wygląda. Na fareczkach się nie znam bo wolę się nie mazać bo wyłysieję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi takie kolorki jak biały,czerony,itp.nie pasują a szkoda,bo nie mam jak zaszaleć(a pomysły mam).
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  9. Białe włosy są śliczne ^.^
    Ale ja wole swój naturalny, brązowy ! ( no ok, ok jasny brąz ;p )

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...