Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
środa, 19 września 2012

Nowy wygląd bloga!

Zmieniłam to co nie co, bo już stary design od dawna mnie irytował (nie wiem czemu), ale się go pozbyłam i zastąpiłam takim, gdzie w końcu mam więcej miejsca do pisania, oraz więcej miejsca jest na inne boczne pierdoły ;)

Dajcie znać co do wyglądu strony, czy wam się podoba, czy nie!
Szanuję każdą opinię :)
Oraz dzielę się moją. Mi się zdecydowanie bardziej podoba niż wersja poprzednia!
Kilka rzeczy jeszcze pewnie zmienię i pewnie dodam ;)
Jak widzicie, to chmurki się ruszają :3
Uznałam, że jest to takie relaksujące.

내 블로그에오신걸 환영합니다!

18 komentarzy:

  1. Ciągle są rybki więc jet bosko! ♥♥♥ ~Mello

    OdpowiedzUsuń
  2. hej wpadniesz tutaj...

    http://magicelfsjlove.blogspot.com/

    dziewczyna dopiero zaczyna, a więc miło Jej będzie jak wpadniesz:D
    Z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba ładnie i nie razi w gałki ^^ Ehh widizałam dziś u kolegi wideo do Gangnam style (moja sis* i on kochają tą singę - nawet jak im powiedziełam że tępy tekst) - uważam że teledysk jest Ooop! : Obrzydliwy, obleśny, ohydny oburzający i koszmarny i paskudny - poza nielicznymi wstawkami z tańcem od lasek ale w większości koszmar. To kolejny dowód na to że ludize lecą na badziewne sensacje typu: Jakiś "gruby" Azjata wiwija jak pajac z ładnymi laseczkami w dziwnym teledysku. Sama nie uważam że jest gruby tylko pucołowaty na buzi - to gruby to opinia moich znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, wolałam stary wygląd. Strasznie mi się podobał i zazdrościłam Ci go okropnie xD Był piękny <3 Fakt, że trochę wąski był pasek na posty, ale całość wyglądała naprawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdzieś jeszcze mam stary kod na ten blog, to jak będziesz chciała, to mogę ci go wysłać :3

      Usuń
    2. A bardzo chętnie, bo tak na dobrą sprawę, to jestem zupełnym laikiem, jeśli chodzi o te sprawy. Dlatego korzystam wyłącznie z propozycji bloggera, bo sama nie umiem sobie bloga przystroić xD

      Usuń
    3. A tak przy okazji, to również zostałaś u mnie wyróżniona ^^
      http://wonderful-wizard-of-oz.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-aword.html
      (gafa przy słowie "award" poraża xD)

      Usuń
  5. Ja się zgadzam z Aoi... stary wygląd bardzo mi się
    podobał... Chociaż jak ten wygląd się trochę
    przerobi, doda trochę kolorów i pierdółek to
    może być o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie koniec zmian na nim ;) Wciąż kombinuję, aby dodać na bloga więcej, tylko potrzebuje pomocy z kodami od mojej koleżanki ;)

      Usuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...