Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
sobota, 29 września 2012

Zamień swojego kota w... jednorożca!




Ten róg ma sprawić, że Twój kot będzie wyglądał jak jednorożec. 
ϟ Nie, nie, nie. ϟ
To sprawia, że wygląda jak wściekły kot z kręconym długopisem na głowie.
Ale widzieliście ten napis na pudełku "Cats love it". hmm.
Pewnie przez pierwsze 5 sekund tak, ale później i zdejmą je łapą i zostawią w koncie.
 W odniesieniu do pięciu sekund to i tak dużo.
Już widzę te zbuntowane armie koto-jednorożców pędzących w stronę
stwórcy (tego czegoś) aby powiedzieć mu jak bardzo to uwielbiają.

Dzięki ci Archie McPhee za taki wynalazek. Bez nich świat był by nudny.

˙˙˙ʎuɐıułǝʍ żıu ʎzsdǝן ʇsǝɾ ɾǝıuɯɾɐuʎzɹԀ

I ty możesz go mieć! Za jedyne 5,00 $ .
Spraw "przyjemność" swemu kotu.

Hell Yeah Dead Kawaii


Dziś trochę krytyki, ale chyba zasłużenie prawda

19 komentarzy:

  1. prawda! w życiu bym nie zrobiła takiego czegoś kotom :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niestety są osoby zdolne do takich i gorszych rzeczy.

      Usuń
  2. Hahahhahah ludzie to mają "genialne" pomysły :D Biedne kotki muszą się z tym męczyć :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby tylko koty. W większości psy są przebierane. Spotkałam się również z królikami.

      Usuń
  3. Ten kot wygląda na naprawdę szczęśliwego -_-, hahaha.
    Mnie się taki róg kojarzy bardziej z gadżetem erotycznym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby też tak się może kojarzyć xD
      Każdy z nas ma inną fantazję.
      Mój kuzyn powiedział to samo :P

      Usuń
  4. Mina kota mówi sama za siebie : "a wsadź sobie ten róg w dupę" ;D totalnie nie kawaii .

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to kuźwa jest?! shudcyffgrdg xD" haahahahha loool! xD NIE NIE NIE!

    P.S Nominowałam Cię do So Sweet Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, w życiu bym czegoś takiego nie kupiła swojemu kotu. Bo na pewno by mu się to nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniorożec Szukałem cie całe życie!!!....zaraz to kot?
    Omg Wtf Rofl D:? Co to za masochista mu to zrobił!?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu, leave cats alone!!!

    Pamiętam jak byłam mała założyłam
    mojej Mimce obróżkę na szyję....
    Mam wrażenie, że do dziś dnia się mści...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wwww mi się ani rożek ani ubieranie pupili nie podoba = jakieś to chore - zwierzęta się same z siebie nie ubierają jak ludzie bo im zimno więc sprawy naturalne bym zostawiła akurat takimi jakie sa :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha.. powaliło mnie to :D Kociakowi napewno się to nie podoba ; D

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...