Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
piątek, 21 września 2012

Japońska kawaii niespodzianka ^^

W piątek po południu doszła do mnie paczka pocztowa. Ze zdziwieniem ją odebrałam, ponieważ nic nie zamawiałam o.0.
Okazało się, że jest ona od mojej przyjaciółki Ani... a w środku znajduje się mega KAWAII torba z Tenshi Neko :D

Jak ktoś nie wie co to jest Tenshi Neko to już tłumaczę!




Imię : Tenshi Neko
Przezwisko : Neko-Chan
Miejsce urodzenia: Niebo
Znak zodiaku : Wodnik
Tenshi Neko to bardzo popularna japońska marka. Tenshi Neko oznacza "anioł kotek" w języku japońskim. Jest to trochę nieśmiały anioł, który uwielbia jeść wszystkie rodzaje cukierków i owoców. Tenshi Neko jest również bardzo miłym i kochającym kotkiem, który lubi pomagać innym ludziom i rozprzestrzeniania szczęście na całym świecie!



Tenshi (天使) po japońsku oznacza "anioł"
a Neko (猫, ねこ) jest to po prostu "kot".



Na koniec kilka zdjęć mojej nowej torby :"D
DZIĘKI ANIU!!!

27 komentarzy:

  1. Ale kawaii ^.^ . Ładnie wytłumaczone ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba świetna ;) ale szkoda że zrezygnowałaś z tamtego szblonu strony. Był świetny i taki dojrzaly... No ale może i do tego przywykne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był świetny, ale jak się na niego patrzało. Ze strony administratora to była męka. Ciągle coś musiałam poprawiać, bo się psuło, przestawiało czy nie działało. Dlatego podjęłam decyzję o jego zmianie :). Na tym szablonie mam pełną swobodę. Więcej miejsca do pisania, mogę odpowiadać na komentarze i dodawać różne rzeczy bez obawy, że coś się popsuje.

      Usuń
  3. śliczna ! Chciałabym taką dostać <3.<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Są podobne do kupienia na ebay.pl jak sprawdzałam.
      Wystarczy wpisać "Tenshi Neko Bag".

      Usuń
  4. A mnie się ten nowy szablon bardziej podoba niż poprzedni;)
    A ta torba jest przesłoodka;) Sama bym taką chciała mieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystko od gustu zależy.
      Cieszę się, że ci się podoba (^_^)

      Usuń
  5. Ach zazdroszczę CI tej torby :D
    Bardzo fajna ta Twoja koleżanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow.... niezły post z tego wyszedł ;D coraz wiecej fanów masz i w ogóle. Coś myśle że dzieki info o tej torbie i projektancie, wiecej dziewczyn pokocha kawaii ;)

    PS. nie ma za co :*
    xoxox

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza torebka na uroczym blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jest .. kawaii < 33

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ;-) Dodam tylko ,że w języku japońskim rzeczownik rzeczownik ma 2 dźwięki – ne + ko; ne to stara onomatopeja miauczenia kotów (teraz się mówi “nya”), a ko to przyrostek zdrobnienia. Taka tam ciekawostka znaleziona na blogu :-)
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...