Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
czwartek, 20 września 2012

Jesteście gotowi na SHAKE? :D


SHAKE, są to gry na iPhona, iPada i inne produkty firmy Apple oraz na telefony z systemem Android (nie wszystkie zespoły są tam dostępne), w których wykorzystywana jest najpopularniejsza muzyka koreańska.

Gra polega na trafieniu w odpowiedni moment w trakcie trwania danej piosenki.
Dzieli się ona na 2 części "TAP" oraz "SHAKE". W tej pierwszej musimy uderzać w spadające "nutki", a w drugiej... hmm. Wygląda to coś jak płyta, ale do tej pory nie udało mi się ogarnąć na czym to polega mimo czytania instrukcji :P.
(Obrazek lewy przedstawia TAP, a prawy SHAKE)


Celem jest uzyskanie jak największego wyniku (można porównać z rankingiem światowym), oraz uzyskaniu kart z muzykami.


To nie wszystko! Są tam odpowiednie poziomy i trudności.
Istnieją 4 poziomy na których możemy grać, czyli łatwy, normalny, trudny, i bardzo trudny. (Zaznaczam, że na samym początku nawet łatwy był dla mnie kosmiczny xD)
Można też grać z pułapkami typu: ukryte nutki, prędkość i odbicie lustrzane.
Tego rodzaju zabiegi zwiększają ilość punktów na naszym koncie.



Przeglądając iTunes znalazłam shake do takich zespołów jak Girls Generation, Kara, T-ara, Super Junion, 2ne1, Big Bang, IU, Trax, After School, Secret, Michelle, Mblaq, Jay Park, CNBLUE, JoKwon, Axiz, Guckkasten oraz 2pm.
Ja osobiście zostawiłam sobie tylko SNSD  oraz T-ara.

Na Androidzie od 18 sierpnia tego roku dostępne są: Girls Generation, Super Junior, Big Bang, 2ne1, 2pm, T-ara, Kara oraz CNBLUE.

Co do kosztów aplikacji (na iPhone, bo nie wiem jak jest z Androidem) to same ściągnięcie aplikacji nic nie kosztuje! Jest całkowicie darmowa, tyle że nie ma wszystkich funkcji.
Nie wszystkie piosenki są darmowe. Można je ściągnąć przez aplikację za odpowiednią cenę. Zawsze przynajmniej 2 piosenki są darmowe, oraz te darmowe piosenki co jakiś czas się zmieniają, więc nie ma tej monotonii.
Również jak zbieramy karty, to w wersji całkowicie darmowej można ich zebrać tylko 3! Za opłatą robi się już ich więcej. Karty są nam potrzebne do powiększania naszych punktów jak gramy w jakąś piosenkę. Karty mają też swoje oceny! Tak jak w dzienniku, tyle że po amerykańsku ;). Są też super karty.
Karty z tą samą osobą można mieszać razem w jedną, nową kartę, ale nigdy nie wiemy co z tego wyjdzie. Może być lepsza, a może nic się nie zmieni.

Dla mnie to fajna zabawa :P I tak mam darmowe wersje!

Na koniec taka mała prezentacja stron startowych z większości aplikacji :)

13 komentarzy:

  1. Dobry Big Bang nie jest zły, szkoda tylko, że nie mam iPhona, ani nawet telefonu z Androidem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobią na normalne telefony :)
      Albo ty dostaniesz nowy ;) Myśl pozytywnie!

      Usuń
    2. No jest to jakaś opcja ^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. hehe, a jakie mają fajne początki ;)
      Chyba jakiś filmik o tym zrobię.

      Usuń
  3. Szkoda, że nie mam iphona, bo te gry wyglądają na bardzo fajne.
    A co do Twojego komentarza, to nie używam blackberry, mam nokie 500 z Symbianem.

    p.s śliczny szablon! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałam, bo zazwyczaj Molome jest na BB.
      Jak gry wyjdą na inne telefony to uprzedzę ;)
      I dzięki (^.^)

      Usuń
  4. Wygląda to trochę jak Guitar Hero, czy
    jakoś tak :D Ale nigdy się jakoś nie
    interesowałam gierkami tego typu _^_
    Chociaż w sumie wypróbowałabym sobie
    tą wersję z 2NE1.... ( ・◇・)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż szkoda, że nie mam iPhone'a :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie jaja^^ Ja nie mam Iphona węc nie da rady wgrać ^^ Hah słodko też bym chciała ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Moe chyba jesteś najczęściej otagowywaną osobą na blogspocie, niedawno założyłam nowego bloga więc też zabawiłąm się w słodką babeczkową nagrodę: http://youneverbeenlookinglikeme.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę i 100 razy dziękuję za nominacje! :3

      Usuń
  8. Fajne,podoba mi się.
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...