Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
poniedziałek, 30 lipca 2012

Tamagotchi. Czy ktoś to jeszcze pamięta?



Dzisiaj taki krótki temacik dla przypomnienia czegoś, co kiedyś było wielkim sklepowym hitem nie tylko w Azji, ale również na całym świecie. Każde dziecko z lat 90' chciało to mieć.

Tamagotchi (jap. たまごっち, tamagotchi) to elektroniczne zwierzątko w postaci programu. Celem zabawy z Tamagotchi jest opieka nad nad wirtualnym zwierzątkiem, które widzimy na ekranie. Potrzebuje Twojej miłości aby istnieć i dojrzewać. Jeśli otoczysz je odpowiednią opieką, z dnia na dzień będzie coraz większe, zdrowsze i piękniejsze.

Ja przyznaję się, że miałam tamagotchi jedno z najstarszych w kolorze zielonym (^_^). Moim pierwszym zwierzątkiem był piesek, ale niestety go zaniedbałam i zdechł. Wadą tych urządzeń było to, że trzeba było się opiekować naszymi wirtualnymi pociechami nawet o późnych czy wczesnych godzinach (^o^).


A czy wy mieliście tamagotchi? Jakie są wasze wrażenia? (:

19 komentarzy:

  1. Ach miałam i to nie raz :D
    Jednakże moje zwierzaki często mi umierały haha
    Wiesz co??
    Po tym poście to z chęcią przygarnęłam bym takiego wirtualnego zwierzaka w tej wersji ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. mam obok laptopa. różowego z antenką! :D niestety zdechło zwierzątko jakiś czas temu :<

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ile ja tego miałam :P
    Szkoda, że zwierzaki zawsze zdychały...
    Po tym poście mam ochotę się tym pobawić (^_~)

    OdpowiedzUsuń
  4. @MagdalenaB też bym wróciła do mojego ale od dawna jest w koszu xd miałam tą pierwszą wersję z ograniczonymi możliwościami.. i niestety się po jakimś czasie popsuło. Z chęcią bym do tego wróciła (^_^)

    @Alex różowy^^ jak słodko. Ale chyba była tam mozliwośc by zacząć od początku, prawda? ;3

    @Lora zdychały i był taki dźwięk nawet do tego (jak pamiętam). Daj znać jak tam ci znów idzie z twoim zwierzaczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Moe Kyuna Była możliwość, ale bateria padła :<

    OdpowiedzUsuń
  6. @Moe Kyuna Pobawiłabym się, ale niestety już nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAhh miałam to 3 razy - spoko - ale gry gdzieś się zapodziały, zepsuły albo coś jeszcze ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam chyba 3 tamagotchi i masa moich znajomych miała ^^ Pamiętam wyciszanie swoich 'podopiecznych' bo trzeba było iść do szkoły QuQ

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też miałam tamagotchi ;D A nawet 2 - zielone i żółte:)Niestety nie posiadałam odpowiednich umiejętności opiekuńczych no i moje zwierzaki albo ode mnie odchodziły, albo umierały :/ No ale z przyjemnością bym się znów tym pobawiła ^^ Muszę je znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. @Alex co za pech w takim momencie ;<

    @Lora szkoda ;<

    @Miho 3 razy to bardzo dużo (^_^) i nie dziwię się, że gdzieś się u ciebie zapodziały bo już wiele czasu minęło i dawno wyszły z "mody".

    @Tiff haha to fakt^^ takiego zwierzaczka zawsze trzeba było mieć przy sobie ;D

    @Nat mam nadzieję, że znajdziesz. może tym razem zwierzątka będą z tobą dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie miałem, moje zwierzaczki nie umarły i były szczęśliwe w sklepie. Czy to znaczy że jestem lepszym opiekunem od was xD?

    OdpowiedzUsuń
  12. @Nertrin nie wiem czy były szczęśliwe, bo nie miał się kto nimi opiekować xD i to oznacza, że nie mogłeś w ten sposób ćwiczyć swoich umiejętności opiekuńczych :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja własna rodzona kuzynka wątpi w moje zdolności opiekuńcze, to że nienawidzę dzieci a zwłaszcza pewnego (wiesz jakiego) Nie oznacza że nie potrafię się zająć własnym <(^_^)>

    OdpowiedzUsuń
  14. @Nertrin ah słodko ;D nie wiedziałam, że już planujesz własne. Chętnie umówię cię z wiesz kim :P a mną już tak się nie opiekujesz no

    OdpowiedzUsuń
  15. Tamagochi~~~~ ^^ Ahh pamiętam jak byłam mała zawsze lubiłam w nią grać... Zagrałabym w nią teraz, ale pewnie po paru minutach poumierałyby ^^"

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam tamagotchi w kształcie pikachu :D Oczywiście ilość zgonów zwierzaka była dość wysoka :P Niestety pozbyłam się go dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam, miałam - świetne to było :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pamiętam, że miałem Tamagotchi. Zacząłem rzadko się opiekować i... Cała gra poszła na marne, a cała zabawka przestała działać.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam to najnowsze i jest beznadziejne... Nie mam zdania...
    Moe,widziałaś może najnowszą wersję? Mam niebieskie w łatki (^.^)
    Kawaii

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...