Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
sobota, 21 lipca 2012

Hello Kitty obsesje. Nadmiar.. w(°o°)w


Hello Kitty
(jap. ハローキティ Harō Kiti) - postać wymyślona przez japońską firmę Sanrio w 1974.

Jak wiemy motyw słodkiego kotka z czerwoną kokardką zdominował nie tylko całą Azję, ale też i świat. Jest on wszędzie! Od tradycyjnych pluszaków po artykuły spożywcze, ubrania, meble i wiele innych.

Lecz w niektórych przypadkach może okazać się to tragiczne. Poniżej zaprezentuję wam jedne z najgorszych przypadków użycia tego słodkiego motywu ⊙﹏⊙. Będą ludzie dziwnie przebrani, ale także deski klozetowe, kondomy, parówki.. Z resztą sami zobaczcie.



I co wy na to?\(o.o)

15 komentarzy:

  1. OMG bez przesady jak broń może być słodka???

    OdpowiedzUsuń
  2. @MagdalenaB jak widać Hello Kitty można znaleść wszędzie xd. To są jedne z najgorszych przypadków, które jak uważam, nie powinny istnieć. Obraza dla Hello Kitty.

    OdpowiedzUsuń
  3. he he nie to ja musiałam to źle napisać:P
    Nie myślę, że ty uważasz, że broń jest słodka tylko, że ten motyw jest słodki i nie pasuję do tak niebezpiecznej rzeczy he he

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogółem to ciekawi mnie cała Azja ale jak na razie jestem po uszy zakochana w Japonii, Korei itp szczególnie w tych piosenkarzach, dramach itp he he
    Zresztą co jakiś czas ciekawi mnie coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałaś dodać podpasek ;3 XD

    OdpowiedzUsuń
  6. @Alex racja! Ale tak to bym musiala zrobic liste kilometrowa (^_^) bo hello kitty tampony, papier toaletowy i husteczki też istnieją xd dałam jedne z gorszych dla przykladu

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle, że hello kittowe podpaski są U NAS w Polsce :D sama mam manie HK, chetnie bym kupiła te wszystkie rzeczy z nią, ale podejrzewam, że mój chłopak by się załamał :<

    OdpowiedzUsuń
  8. @Alex ja tez jestem maniaczką Hello Kitty i sama dostałam podpaski HK któryc nie używam bo biedne Hello Kitty xd Papier do kibla u nas w Polsce tez jest.
    Ja uznaję zasadę: "Hello Kitty jest super, ale nie w nadmiarze" (^_^) mimo ze je uwielbiam to bym oszalała gdybym miała całe mieszkanie różowe czy coś. Dodatki owszem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ja np. nie lubię HK, ale uwielbiam Rilakkumę i naprawdę chciałabym mieć dużo rzeczy z nim, ale… Nadmiar nie jest wskazany w niczym xD

      Usuń
  9. łożesz haha :D najśmieszniejsze jest to, że ja nie lubię różu :< a HK w większości jest na różowym tle albo ma różowe ubrania albo cu :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie totalną pomyłką jest trumna z hello kitty, reszta nie wywołuje we mnie zgorszenia, ani nic takiego :). Wódka z HK, maszyna do szycia i parówki są super:) W szczególności parówki, które muszą super wyglądać w bento~:).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG niektóre motywy są przerażająca, z resztą ja nie przepadam za Hello Kitty :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię HK... Dlatego lubię stronę http://www.kittyhell.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za HK, ale ten maluch wygląda uroczo ^-^ Za to trumna mnie przeraża 0_0

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...