Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
niedziela, 22 lipca 2012

Neko Nyanbou czyli kocie zabawkowe łapki (=^_^=)



Neko Nyanbou to produkt firmy Bandai wypromowany w 2006 roku. Łapki mają około 11cm długości i pokryte są sztucznym futrem. I tu niespodzianka.. wbudowana jest dźwignia dzięki której nasza kocia łapka może wyciągnąć pazurki (: rawr.

Bezsensowne? Może.. W sumie dlaczego ktokolwiek miałby kiedykolwiek rozważyć zakup jednego z tych ciekawych produktów? Chociaż jeśli masz kota to może to być idealna zabawka, która oferuje całe minuty histerycznej zabawy.



Produkt mimo słabej sprzedaży nie został wycofany i jeszcze gdzieniegdzie można to kupić za mniej więcej ¥720 / € 5,96, czyli ponad 25zł!!!

A wy, zakupilibyście kocią łapkę? xd

10 komentarzy:

  1. O.o Dziwne, ale i tak kawaii :P

    OdpowiedzUsuń
  2. @Lora tyle że ta końcówka tej łapki wygląda jak gwizdek xd pół-kawaii

    OdpowiedzUsuń
  3. He he chyba do drapania taka kocia łapka by się nadawała;)

    OdpowiedzUsuń
  4. łojeeez haha :D wszystko co dziwne zrobili w Japonii !

    OdpowiedzUsuń
  5. Na samym początku przypominało mi coś innego ... O.o Dziwne ... Chyba bym się NIE zdecydowała jak dla mnie zbyt bezużyteczne ... Mogłabyś napisać o serialach z udziałem kpop'owców. Bo słyszałam o czymś takim ale nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie kupiłabym :D Ale w sumie miałabym taką małą namiastkę kota, którego zawsze chciałam mieć *__*

    OdpowiedzUsuń
  7. @Lolka znam kilka seriali z udziałem gwiazd k-pop'u (: chętnie zajmę się tym tematem. Możliwe, że już będzie gotowy na jutro ;)

    @Alex w krajach azjatyckich pełno jest nowych i czasem dziwnych produktów. To w sumie oni ustalają rynek, a próbować muszą.. A wiem, że nawet i te dziwactwa się sprzedają tam u nich(^_^)

    @Guilty ja raczej też nie zdecydowałabym się na tą łapkę, może przez cenę 25 zł. Wydaje mi się, że jak na sztuczną zabawkę do niczego to się nie opłaca :P

    @Magdalena B haha możliwe :P pazurki ma ;)


    Dziękuję, za wszystkie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeee ta zabawka to dziwna jest? Po co takie coś? Nie dziwi mnie fakt że wycofali bo ma niejasne przesłanie co do zabawy XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, chwilkę zastanawiałam się po co to, ale poi chwili zrozumiałam, że azjatów się nie ogarnia, azjatów się podziwia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłabym, do zabawy z kotem XD

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...