Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
czwartek, 19 lipca 2012

Moda na ...wąsy? Co to za motyw? (=^・ω・^=)

Ostatnio w sklepach pojawiły się ciuchy i dodatki z dziwnym motywem wąsów. Mustache, bo tak z angielskiego zwą się wąsy robią furrorę wszędzie. Noszą je gwiazdy, modelki i niedawno trafiła ona na sklepowe półki.

W sierpniowym Popteen znalazłam nawet artykuł poświęcony temu przedziwnemu motywowi (skany opublikuję niedługo).

I tak mustache można znaleść na koszulkach, kubkach, a formie naszyjników i pierścionków, jako zabawne torby, aż po czapeczki z daszkiem i krawaty.

A jak wam się podoba ta moda? Czy sami nakładacie na siebie wąsy? (^_^)

15 komentarzy:

  1. wąsom mówię nie! o(>< )o

    OdpowiedzUsuń
  2. @Alex osobiście mi się też to nie podoba x] ani to słodkie ani zachwycające.

    @MagdalenaB z jajem i to wielkim ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś do mnie to nie przemawia...
    To może ja wypromuję modę na... brody, albo zrośnięte brwi ^^
    Będziemy je nosić na koszulkach, spodniach, torebkach, telefonach i papierach toaletowych, co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Lora zrośnięte brwi wymiatają haha (^o^)/

    @Tiff hell yeah!!

    OdpowiedzUsuń
  5. @Moe Kyuna podaj adres, wyślę ci koszulkę :P A może wolisz pralkę, albo lodówkę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąsy? nie.... zdecydowanie nie.... jakoś ten motyw nie przypadł mi do gustu....

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam to w jakimś sklepie, ale nie przemawia do mnie ten motyw :/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w klasie jest szał na to, ale to nie mój styl i nie wiem czym sie tak jarają

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mam być szczera to ta moda zupełnie do mnie nie przemawia. Ciekawe co inni w niej widzą c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąsy są śliczne ^.^ Mam z nimi wiele dodatków :3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam i nie szaleję za tym motywem. Jest zabawny ale nie lubię jak miliard innych osób ma to co ja :) Wiadomo że kokardki niby też mogą być wszędzie ale nie maja tego samego wzoru jak tutaj jest opatentowany ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypinki fajne, ale ten motyw mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...