Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
środa, 18 lipca 2012

ViVi ヴィヴィ Sierpień 2012



ViVi (ヴィヴィ) comiesięczny Japoński magazyn mody, jeden z najbardziej pożądanych w Azji.
Uwielbiam Azjatycką modę i jak tamte dziewczyny się malują, a ten magazyn ma w sobie wszystko!
Jest naprawdę warty przejrzenia nawet jeśli połowa z was nie rozumie Japońskiego (:.
Jest tam wiele zdjęć, mało gadania a więcej konkretów.


Wrzucam dla wasz wszystkie skany z tej gazety. Będę je publikować jak tylko mi się uda do nich dostać ;)
Będą też japońskie magazyny takie jak JJ, Egg Mag, Ageha scans, Popteen JP, Kera, Scawaii, Cawaii, Ray Magazine, Nail Up! i inne.

Miłego przeglądania (^_^)
じゃまた Ja mata !!

ŚCIĄGNIJ WSZYSTKO TUTAJ: 
http://www2.zshare.ma/4i4lbowjwq1n

8 komentarzy:

  1. Dziękuję ^^
    Zawsze chciałam poprzeglądać te pisemka, ale nie wiedziałam gdzie je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Lora mam dobry kontakt z pewną Japonką, która mi pomaga (:
    szczerze mówiąc nigdy nie kupiłabym ViVi które kosztuje ponad 100zł. Wolę tą kasę przeznaczyć na kolorowe soczewki czy coś innego xD

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Szkoda, że u nas nie sprzedają takich wspaniałych magazynów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @MagdalenaB Jest możliwość kupienia Japońskich magazynów na allegro, ale kosztują koło 100zł a czasami więcej.
    Dziękuję za subskrybcję (^_^)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzę z ciekawości, może jakaś fajna inspiracja się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...