Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
poniedziałek, 9 lipca 2012

Powitanie (^_^) || Welcome



Witajcie na moim blogu poświęconym wszystkiemu co słodkie i piękne.

Od kilku lat zbieram się na odwagę by zacząć tego bloga więc potrakujcie mnie trochę ulgowo :P.
Mam nadzieję, że to wszystko się tu jakoś rozkęci i nabiorę pewności siebie by pokazać wam ciekawe rzeczy.

Jak się wszystko dobrze ułoży zacznę nagrywać dla was filmiki na youtube, ale jak narazie zostaję przy blogu bo strasznie boję się kamery a mój głos jakoś dziwnie brzmi.
Trzymajcie za mnie kciuki ;)


_______________________________________________________________

3 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki ^^ Mam nadzieję, że pojawi się tu coś o KPOP'ie ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. @JongGu jasne, że się pojawi (: nie ma Azji bez K-Popu !! Z resztą sama jestem fanką kilku zespołów (^_)

    OdpowiedzUsuń
  3. Annyeong, Hejka. ^-^ Jako iż wczoraj znalazłam Twojego bloga, to nie chciałam patrzeć na Twoje posty, dlaczego? Nie chciałam sobie spoilerować, może jedynie zobaczyłam post z 'Unni, Sunbae, Noona itd.' Będę starała się komentować na każdym Twoim poście, to jest twój początkowy, więc mój pierwszy post. ^^ Mam nadzieję, że będzie mi miło czytać i poznawać nowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...