Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
czwartek, 19 lipca 2012

Kilka słów o kolorowych soczewkach ;3


Od jakiegoś czasu soczewki kontaktowe nie są przeznaczone wyłącznie dla ludzi z wadą wzroku.
Powstają coraz częściej soczewki o rozmaitych kolorach a nawet i kształtach.
W krajach Azjatyckich są one bardzo popularne. Noszone przez prawie wszystkich. Podkreślają kolor oczu i bardzo słodko je powiększają ;3

Sprawdzałam ebay i nasze allegro i takie soczewki są do dostania w miare przystępnej cenie. Trzeba tylko uważać na oferty, w których nie kupujesz pary soczewek tylko pojedyńcze sztuki, bo może się okazać, że będziemy mieć jedno oko inne i drugie inne (ノ´∀`)

 
KAWAII!!!! (´ ▽`).。o♡

Są też bardziej mroczne wersje. Choć tych raczej nie miałabym odwagi założyć publicznie ;)


Poniżej skany z Popteen i Zipper właśnie o soczewkach:
imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Ja mam zamiar sobie takie zamówić i na pewno dodam posta o zmianie w moich oczach ;)
A wy używacie kolorowych soczewek?

25 komentarzy:

  1. Kawaii!
    Strasznie mi się podobają, ale ja musiałabym mieć dodatkowo korygujące wadę wzroku, a takich chyba na allegro nie kupię.
    Nie mogę się doczekać posta o twoich *o*
    Ale pamiętaj, że wcześniej powinno się to skonsultować z okulista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym całe czarne, ale nie chce wsadzać czegoś obcego do oka XD

    OdpowiedzUsuń
  3. @Lora można kupić również kolorowe soczewki korygujące! Tylko trzeba im napisać jaką się ma wadę, a oni tworzą soczewki specjalnie dla ciebie. Widziałam kilka takich ofert jak wczoraj przeglądałam (:
    I ja swoje soczewki kupię w salonie okulistycznym, bo mam blisko i tam dodatkowo obejrzą moje oczy ^^

    @Alex czarne to strasznie mroczne^^ taka wielka źrenica zamiast tęczówki. I z tym wsadzaniem czegoś do oka to i w sumie racja. Ale ja się poświęcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. JA jeszcze nie miałam ale tak sobie myslę ,ze kiedyś również zakupię:P Najpierw jednak poczekam na Twoje zdjęcia oczków :D
    hi

    OdpowiedzUsuń
  5. @MagdalenaB jutro idę zamawiać i zbadać oczy. Pewnie gdzieś na wtorek będę je miała. Wtedy napewno podzielę się wrażeniami (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Moe Kyuna, czarne wyglądają jak oczka lalki *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. @Alex ale nie wiem czy dobre są one do jasnych włosów. mam wrażenie, że wyglądałoby to jak potwór xd

    OdpowiedzUsuń
  8. @Moe Kyuna na szczescie mam brązowe ^_^ oczy i tak mam prawie że czarne, ale fajnie by było mieć takie w 100% :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja posiadam soczewki powiększajace 15mm z colourvue <3 też będę robiła o tym posta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. @Panda Machiko SUPER! A jaki masz kolor soczewek? (: z niecierpliwością będę czekać na posta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbieram kasę i zamawiam sobie soczewki :3 Nippah ~ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. @Moe Kyuna soczewki mam koloru brązowego ;D. A post powinien pojawić się w następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @PandaMachico moj też ma się pojawić w następnym tyg ^.^.
    Z chęcią poczytam twoje spostrzeżenia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiscie mam brązowe 14mm Są boskie ale mam problem z ich zakładaniem ale nie jest najgorzej :)
    Pozdrawiem xoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie również bardzo podobają się soczewki. Mam brązowe oczy, a właśnie chciałabym zakupić czarne soczewki, tylko boję się, że to będzie zbyt nienaturalnie wyglądać :<

    OdpowiedzUsuń
  16. @Ji-Joon na pewno będzie to wyglądać nie naturalnie szczególnie gdy są to soczewki czarne bo to wygląda jakbyś miał tylko źrenicę w oku ^^ ale przecież świat do odważnych należy i raz kiedyś można zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się najbardziej podobają takie czarne, powiększające :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, fajne, ale niestety mam wadę wzroku, więc na razie odpadają u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również soczewki można nosić, gdy ma się wadę wzroku. Przy zamawianiu trzeba podać tylko jaką dokładnie :)
      Wada nie wyklucza przyjemności.

      Usuń
  19. ja noszę soczewki brązowe (diamond brązowe 14,2mm ) i kupuje je w sklepach internetowych polecam - geooptica :) takie soczewki to naprawdę świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super takie soczewki, ale bałabym się wkładać je do oczu XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się soczewki, myślę że sobie kiedyś kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam takie pytanie:
    Czy jak ja mam wadę wzroku to mogę nałożyć takie soczewki? Noszę okulary więc nie ma problemu z noszeniem ich (że nie noszę soczewek kontaktowych), ale jestem strasznie uczulona na moją wadę wzroku ;w; I czy soczewki nie pogorszą tego?

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...