Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
sobota, 25 sierpnia 2012

ViVi ヴィヴィWrzesień 2012


ViVi ヴィヴィ Wrzesień 2012

Na okładce: Ayumi Hamasaki
Ilość stron: 274
Wielkość: 141.7 MB
Spakowane w format: .zip

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

LINK DO ŚCIĄGNIĘCIA CAŁOŚCI: http://www.crocko.com/98AB52C4FCF248E090ECB1DC781397AD/Vivi+9.12.zip

Dziś tylko gazetka, ponieważ jestem w trakcie szukania pracy i za bardzo nie mam czasu :)
Ale mam nadzieję, że to wydanie ViVi wam to wynagrodzi!
Jak zwykle ta gazeta nie zawodzi jeśli chodzi o oczekiwania.

Polecam dosłownie wszystko^^.. A szczególnie:
- od strony 23 - Little Black Girl - Tytuł mówi za siebie :). Jest to czarna elegancja,
- od strony 44 do 45 - Czapki w stylu "na chłopaka" oraz już nieco jesienne,
- od strony 109 - koty i wszelkie akcesoria z nimi związane,
- od strony 128 - już pojawiają się buty.. a na str. 133 można zobaczyć już długie kozaki :),
 .. i jak zwykle make-up i fryzury zawsze są mega interesujące!

11 komentarzy:

  1. Ayumi Hamasaki na tej okładce wygląda dość dziwnie he ale gazetka jak zawsze fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @alex @magdalenab tak podaja na glownej stronie ViVi. Tez nie wierzylam. Ale jak pisza ze jest to jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. @Alex @MagdalenaB poza tym w górnym lewym rogu okładki to jest napisane :P

    OdpowiedzUsuń
  4. weszłam na Twojego bloga 2 dni temu , przypadkowo , i zostałam . bardzo go lubię , i chciałam się zapytać , czy zrobisz post o Ulzzang ? Pozdrowienia . : )

    OdpowiedzUsuń
  5. @Junzo bardzo mnie cieszy twój komentarz :). Co do subkultur to na 100% pojawi się Ulzzang, poznieważ już post mam prawie przygotowany. Najpierw będzie gyaru a następnie planowałam właśnie ulzzang. Zapraszam na bloga i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super . Ucieszyło mnie to , kocham ulzzang , dlatego się zapytałam . Wszędzie szukałam : jak być chociaż trochę ulzzang , ale nigdzie nie mogłam znaleźć :( . ( Jak znalazłam notke o Gyaru ( chyba ) to pomyślałam , żebyś zrobiła o Ulzzang . )
    Ps . Chciałam się jeszcze zapytać - jak myślisz , czy gdybym ubierała się jak np . Decora ( w Polsce ) , to czy ludzie by mnie wyśmiali ? bardzo lubię ten styl , wkońcu wszystko co słodkie . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Junzo Co do decory to pierwszą rzeczą, którą chciałabym tobie powiedzieć jest to, że w Polsce jeszcze nigdy się z takim czymś nie spotkałam. Ja osobiście uwielbiam jak ludzie są oryginalni i mają tą odwagę pokazywać swój styl! Lecz mentalność w Polsce nie jest taka, by akceptować "coś nowego". Ludzie patrzą się krzywym okiem nawet na ludzi, którzy ubierają się w popularnych na świecie stylach takich jak metal, hip-hop czy punk. Lecz jak ty nie boich się krytyki i masz tą odwagę by łamać polskie, nudne kanony to śmiało :). Ważne jest by być po prostu sobą i oddawać to na styl, który się wybierze. Z chęcią zobaczyłabym jakąś decorę u nas w Polsce. Jak chcesz zacząć to proponuję ci na samym początku wybrać łagodniejszą wersję decory z mniejszą ilością ozdób i warstw ciuchów. Zobacz jak ludzie reagują i jak ty sama się w tym czujesz.
    Jak chcesz pogadać więcej ze mną to możesz napisać do mnie maila na: keepmeinurmemory@gmail.com :).

    OdpowiedzUsuń
  8. ok , dziękuje napewno przełamie się , i wyjde na ulice z ozdobami , na razie biorę jedną , ewentualnie dwie warstwy ciuchów , a potem to tylko szaleć ! w razie pytań będę pisać . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohh *.* Ayuu - ona mi się całkiem taka inna od Japonek wydaje z urody m.in ma większy nosek. Z boku niby mały a tu na tej focie jak mój tak trochę *;*

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...