Copyright © ! ♥ MoeKyuna ♥ !
środa, 24 kwietnia 2013

Modowe co nieco ... :)


... Czyli kilka ciekawych zdjęć wyszperanych
 prosto z Azjatyckich (głównie Japońskich i Koreańskich) 

stron internetowych.
Może coś was zainspiruje (:
























20 komentarzy:

  1. Podoba mi sie czerwony sweter z czarna spodnica kawaii xd

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejej jak dużo tego. Ciekawa ta maxi spódnica. Urocze koszulki dla parki :^ Sweterek z kokardką jest prześliczny!! :)
    Hmm fajne kolorowe długie bluzki + legginsy za kolana :D Cuddne miło popatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłabym chyba wszystko *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne * O * kupiłabym wszystko ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowy kuferek wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuu *o* Kupuje wszystko ;D Najbardziej spodobała mi się sukienka ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka Hello Kitty wymiata :D
    Swoją mam już ponad rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No prosze, mam spódniczke jak Pani z aparatem w czerwonym swetrze^-^ bardzo fajnei sie ubierają, kolorowe ciuchy są dobre na wiosne *w* no faktycznie się moze zainspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie, dziewczęce, uroczę, świeże i.... ach mogłabym pisać i pisać

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele wiele rzeczy mi się podoba! :) Takie słodkie są ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasna, zwiewna sukienka w kwiaty - pragnę! *-*
    Chociaż na ogół nie noszę takich rzeczy, to jednak mojej garderobie przydałby się taki delikatny powiew wiosny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia dzięki nich można zobczyć co jest modne w korei i japonii

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, szczególnie te stylizacje ze spódniczkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie cudowne zestawy *o*

    OdpowiedzUsuń
  15. torebki, torebki! śliczne! ubrania dla par też są super~

    [www.pigeongray.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

여러분의 소중한 의견을 남겨 주세요!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...